joi, 18 martie 2021

Comerț Electronic

 Începerea unei afaceri online este relativ ușoară. Există o multitudine de servicii de comerț electronic disponibile, dintre care cele mai multe scapă de la lansarea unui magazin online și permit oricui să înceapă să vândă online în cel mai scurt timp. Găsirea vânzătorului potrivit este însă o altă poveste. Pentru a vă ajuta să vă restrângeți alegerile, iată 10 lucruri pe care ar trebui să le căutați într-un coș de cumpărături pentru e-commerce și un furnizor de site-uri web.

1. Găzduire și nume de domeniu

Un site de comerț electronic începe cu găzduire de încredere și un nume de domeniu memorabil. Soluția de comerț electronic aleasă ar trebui să aibă servere de mare viteză, cu un timp de funcționare de cel puțin 99% și o lățime de bandă generoasă, pentru a vă asigura că magazinul dvs. online funcționează întotdeauna. De asemenea, ar trebui să ofere o configurare rapidă și ușoară cu numele dvs. de domeniu - pe care ar trebui să îl puteți achiziționa direct de la companie sau printr-un registrator extern - pentru a vă face lansarea ușoară și fără probleme.

2. Șabloane personalizabile

Crearea unui site web atractiv, cu aspect profesional, este cheia succesului magazinului dvs. online. Dar nu toată lumea are abilitățile de codificare necesare pentru a construi un site web sau fondurile pentru a angaja un designer web. În schimb, software-ul dvs. de comerț electronic ar trebui să ofere o colecție de teme și șabloane frumos proiectate, care pot fi personalizate pentru a reflecta marca dvs. Personalizarea ar trebui să fie rapidă și ușoară, cum ar fi platformele de tip drag-and-drop care permit utilizatorilor să rearanjeze elemente și listări de produse cu doar câteva clicuri. [Citiți articolul aferent: Alegerea software-ului de comerț electronic potrivit nevoilor dvs. ]

3. Instrumente pentru coșul de cumpărături

Coșul dvs. de cumpărături este esența afacerii dvs. online. Ar trebui să puteți gestiona perfect inventarul, să urmăriți comenzile și să mențineți profilurile clienților. Clienții apreciază, de asemenea, numărul de inventar și alertele sold-out / back-order, astfel încât să poată rămâne la curent înainte de a face o achiziție. Alte caracteristici de căutat includ posibilitatea de a genera și implementa reduceri, coduri de cupoane și programe de loialitate, precum și capacitatea de a schimba cu ușurință variabile - cum ar fi dimensiunile, culorile și opțiunile de personalizare - și de a calcula automat taxele și costurile de expediere.

4. Instrumente de conversie

Uneori, clienții trebuie să fie convinși să facă o achiziție. Împingeți-le în direcția corectă și închideți vânzarea cu instrumente de conversie, cum ar fi recenzii ale cumpărătorilor, recomandări, comparații de produse, liste de dorințe, istoricele de vizionare și multe altele. Pentru a minimiza abandonarea coșului, serviciile de comerț electronic precum Bigcommerce oferă, de asemenea, achiziții pe o singură pagină pentru a simplifica achizițiile și a reaminti e-mailurile către clienții care adaugă articole în coșurile lor, dar pleacă înainte de plată.

5. Sisteme de plată

O caracteristică foarte importantă de luat în considerare este sistemul de plată al unui coș de cumpărături. Pentru a crește vânzările, clienții ar trebui să poată plăti cu metoda de plată preferată cât mai des posibil. Întrebați furnizorul ce tipuri de opțiuni de plată acceptă, cum ar fi cardurile de credit sau plățile mobile și portofelele digitale, cum ar fi PayPal și Google Wallet. Pentru cardurile de credit, întrebați ce gateway-uri de plată utilizează furnizorul și dacă se bazează pe un procesator de carduri de credit intern sau pe un furnizor terț. Cum sunt tratate informațiile dvs. și ale clienților dvs. și poate sistemul să se integreze cu ușurință în contul dvs. bancar sau comerciant?

6. Aplicații terță parte

Dacă utilizați în prezent sau intenționați să utilizați aplicații de afaceri pentru a vă conduce afacerea de comerț electronic, posibilitatea de a le integra cu magazinul dvs. online va face mult mai ușoară gestionarea afacerii dvs. online. În loc să trebuiască să importați manual date, aplicațiile de afaceri compatibile vă vor economisi tone de timp. Shopify, de exemplu, se integrează cu soluțiile de contabilitate QuickBooks și TaxJar, precum și cu serviciile de expediere AfterShip și ShipStation. Indiferent dacă aveți nevoie să rulați rapoarte financiare sau să pregătiți expedieri și să trimiteți actualizări ale comenzilor, toate datele de care aveți nevoie vor fi gata când vă aflați.

7. Vitrina mobilă

Comerțul mobil (m-commerce) este în creștere. Treceți în fața concurenței alegând un serviciu care oferă un magazin mobil, astfel încât să puteți ajunge la mai mulți clienți pe dispozitivele pe care le folosesc cel mai mult. Funcțiile utile de comerț m includ designuri receptive pentru a optimiza aspectul magazinului dvs. în funcție de dispozitivul utilizat, opțiuni pentru plăți mobile și capacitatea de a vă gestiona magazinul de pe telefonul mobil.

8. Instrumente de marketing și analize

Rularea unui site de comerț electronic este la fel ca și rularea oricărui alt site web - veți avea nevoie de instrumentele de marketing și de analiză potrivite pentru a-l face să funcționeze și pentru a-și măsura succesul. Unele instrumente de căutat sunt optimizarea motoarelor de căutare (SEO), pentru a vă ajuta să vă poziționați pe Google, Bing, Yahoo și alte motoare de căutare; sisteme de gestionare a conținutului pentru bloguri și alte campanii de marketing de conținut; capabilități integrate de marketing prin e - mail ; și integrarea în marketingul social media (Pinnacle Cart, de exemplu, vă permite să adăugați butoane de distribuire la listele de produse și să vindeți direct pe pagina dvs. de Facebook). De asemenea, ar trebui să căutați analize solide care să ofere informații despre orice, de la trafic și vizitatori la comportamentul clienților și modul în care acest lucru se traduce prin vânzări.

9. Asistență pentru clienți

Fie că aveți nevoie de asistență tehnică sau aveți întrebări de facturare, este întotdeauna frustrant atunci când un furnizor de servicii nu este accesibil. Nu toate soluțiile de comerț electronic au același nivel de asistență pentru clienți, deci asigurați-vă că cea pe care o alegeți este acolo atunci când aveți nevoie de ajutor. Există diferite tipuri de asistență pentru clienți. De exemplu, Volusion, Shopify, Bigcommerce, Ashop Commerce și 3dcart oferă toate asistență prin telefon, e-mail și chat live, precum și un ghid de utilizare și forumuri comunitare.

10. Securitate

În calitate de vânzător online, este imperativ să păstrați în siguranță atât datele dvs., cât și informațiile clienților. Alegeți un coș de cumpărături sigur care are conformitate cu industria cardurilor de plată (PCI), protecție securizată a socket layer-ului (SSL) și scor de fraudă. Copierea de rezervă a datelor și recuperarea în caz de dezastru sunt, de asemenea, necesități pentru orice furnizor de soluții de comerț electronic.

Credit de imagine: Găsirea soluției corecte de comerț electronic vă poate face sau rupe afacerea online. / Credit: imagine de comerț electronic prin Shutterstock

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thanks